vrijdag 7 maart 2014

LONG TIME NO SEE...


Het is al een tijd geleden...


maar nu ben ik er toch weer...
Er is veel gebeurd de laatste maanden, tjongejonge, heftig hoor.
Positief is mijn (vrijwillige) super-job; ik ben freubeltante geworden bij het gezelligste haak- en brei-café van Eindhoven en omgeving;
Bij Tante Betsy
www.bijtantebetsy.nl
Ik "werk" er met heel veel plezier!!

Op de eerste foto zie je dan ook eigenaresse Tanja's beloning voor mijn harde werk in de winkel... mjammie!!
En natuurlijk op de andere foto's 2 recente projectjes, kip en inktvisje.
Inktvisje is voor in de couveuse; iedere eerste vrijdagochtend van de maand helpen we in de winkel haaksters die ook willen haken voor de premature babietjes, maar er zelf niet helemaal (of helemaal niet...) uitkomen.

Er waren nog veel meer projecten de laatste maanden, maar het fotograferen is er de laatste tijd ook een beetje bij ingeschoten ;-) 
 Hopelijk tot heel snel, 
lieve groetjes van Jolanda.
 


1 opmerking:

  1. Wat een leuke haaksels! Tsja, dat lukt natuurlijk wel met zo'n schaaltje heerlijks naast je ;-)
    Wat een leuk vrijwilligerswerk doe je, veel plezier met je job!

    BeantwoordenVerwijderen