zaterdag 12 mei 2012

benauwde uurtjes... maar wel de trui af!

Ik heb toch maar besloten om eerst die mouw in de trui te zetten.... goed gelukt! Het is een lekkere zomer-trui geworden en vandaag ga ik hem voor het eerst dragen naar de barBQ van het voetbal-team van jongste.
Maar toen.... wilde ik Morgenster gaan opzetten... dat garen... zit op een streng.....
Na enkele heel benauwde uurtjes, heb ik deze bolletjes als resultaat.
En tot mijn grote spijt een beetje van het garen moeten weg gooien... het zat echt helemaal in de knoop.

Nu begin ik met de rose kleur aan de Morgenster en hoop dat iemand mij binnenkort leert hoe ik een streng tot een mooie bol moet verwerken.... wordt vervolgd!!

1 opmerking:

  1. Hoi Jolanda, ik hang mijn streng als een lus om de rugleuning van een eetkamerstoel of ik vraag manlief of hij de streng wil vasthouden zodat ik kan wikkelen .. werkt prima! Succes
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen