zaterdag 11 augustus 2012

poppen breien in Fryslan



Een heerlijke vakantie gehad in Terherne, Fryslan.
Als kadootje voor mezelf had ik net voor vertek nog het Arne en Carlos poppenbrei-boek gekocht en ik was alvast aan het breien gegaan met restjes sokkenwol. Resultaat is de linker pop, Miss Brown, compleet met espradrilles van eigen ontwerp.
Rechts op de foto; een vriendelijke jongeman in wording... hij krijgt op verzoek van Jongste een rode "haren-kam".... hanen-kam dus! Deze jongeman is op de pennen gezet NA mijn bezoekje aan de breiwinkel A-Joure in Joure, waar ik prachtige kleuren Falke wol kocht... inderdaad de wol waarmee Arne en Carlos ook breien.... en dat geeft echt een heel mooi breiwerk!!

2 opmerkingen:

  1. Hallo Jolande leuk ik brei ze ook ben er helemaal verliefd op en zo ook mijn kleinkinderen ik heb ook een blog maar ben er niet goed in en vergeet het ook nog al eens er is zo veel soms ben ik een beetje de weg kwijt
    ik ga je volgen gr netty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Merry Chrismtas!!
    Greetings from Portugal,
    Marlene

    BeantwoordenVerwijderen