zondag 12 augustus 2012

GELUKS-VOGELS


Morgen begint de school weer voor de jongste 2. Onze 3 mannen zijn echte geluks-vogels en om dat te benadrukken maakte ik aan het einde van het vorige schooljaar een hele zwerm van deze geluks-vogeltjes voor de docenten. Morgen is de bus-chauffeuse van Middelste er weer, om hem op te halen voor zijn dagelijkse rit naar school. Zij is gelukkig weer hersteld van haar blessure en bovendien is ze door het taxi-bedrijf weer op "onze" route geplaatst... wat een groot GELUK voor ons! Zij krijgt morgen haar geluksvogel nog!!
Of... zal ik voor haar nog iets anders maken...?

3 opmerkingen:

  1. Wat een geluksvogel ben jij; prachtige handwerken zie ik op je blog, Jolanda. Leuk. Ik heb je blog toegevoegd aan mijn Tip-lijst (rechts op mijn blog). Je poppen zijn ook heel leuk geworden. Als je wilt, wil ik ze met een verwijzing op mijn poppengallerie plaatsen, maar dan moet je me een mailtje sturen met de foto die ik mag plaatsen en de informatie die je er bij wilt. Mijn mailadres vind je onder mijn profiel op mijn blog. Groet, Wieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jolanda, ik was een poosje de fotoos kwijt op mijn Blog van de volgers. Maar ze staan er weer op en ben gelijk gaan kijken naar je Blog.Schattige vogeltjes en ik zie ook van die mooie ingebreide handschoenen. Even kijken of ik ze kan vinden om ze nog beter te kunnen zien. Veel plezier met het bloggen, je hebt alleen de Cadget nog niet toegevoegd om je te Volgen en dat wil ik wel,
    groetjes Roos.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, deze zijn leuk om te maken hè! Ik heb er ook al de nodigen van gemaakt (van de week nog 2) en er bungelt er 1 aan mijn fietssleutel.
    Je maakt leuke dingen en ik wil je wel volgen, maar ik zie nergens een volgers-knopje. Gelukkig weet ik wel hoe ik je blog in mijn bloglijst krijg :-)
    Dank je wel voor je leuke berichtje op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen